Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на радиатор на парно на 145 1,8ТС с климатик

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на радиатор на парно на 145 1,8ТС с климатик

    Някой може ли да ми каже каква е процедурата по смяна на радиатора на парното. Имам теч на антифриз в купето.
    Алфа Ромео 145 1,8 TS

  • #2
    Сигурен ли си ,че е от радиаторчето?
    Най-често е от кранчето на парното, което се намира зад централната конзола до краката на шофьора.
    Има едно капаче на 2 болтчета мисля и от там се вижда.
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

    Comment


    • #3
      Антифириза мокри един дунапрен зад капачето до краката на пътника - зад централната конзола е вярно.
      Въпроса ми всъщност е трябва ли да се сваля цялото табло , ако се налага смяна?
      Алфа Ромео 145 1,8 TS

      Comment


      • #4
        За това кранче ми казаха,че не трябва да се сваля таблото (това все пак ми го казаха в един сервиз и не мога да съм 100% сигурен).

        Между другото, на по-новите 145/6 климатика е автоматичен и не знам дали няма някаква разлика в управлението на топло/студено.
        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

        www.ClassicCar-bg.com

        Comment


        • #5
          Няма нужда да се сваля таблото, аз преди 10 дена смених мойто 2 пъти, защото се оказа дефектно новото, та 2ро ново слагах.

          Значи махаш корите в краката на шофьора и там е кранчето. Приготвяш си малко легенче, поне 4л (аз имах лигенче и шише от 3 литра. Лигенчето от долу и шишето под ръка. Та има една скоба отвиваш я и махаш маркуча, от който почва да тече антифриз, като най-добре да тече или в легенчето или в шишето. Като изтече всичко, кранчето се държи на 2 болта отвиваш ги и от там пак ще потече антифриз, но много по малко. След като ги отвиеш кранчето е закачено с механизма, който отваря и затваря, но като си земеш такова преди да направиш тази манипулация ще видиш за какво говоря.
          След това по обратния път, като вече не тече антифриз от никаде.

          П.П. задължително на студена кола, поне да е под 40 градуса.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от soldier_vl Покажи съобщение
            Няма нужда да се сваля таблото, аз преди 10 дена смених мойто 2 пъти, защото се оказа дефектно новото, та 2ро ново слагах.

            Значи махаш корите в краката на шофьора и там е кранчето. Приготвяш си малко легенче, поне 4л (аз имах лигенче и шише от 3 литра. Лигенчето от долу и шишето под ръка. Та има една скоба отвиваш я и махаш маркуча, от който почва да тече антифриз, като най-добре да тече или в легенчето или в шишето. Като изтече всичко, кранчето се държи на 2 болта отвиваш ги и от там пак ще потече антифриз, но много по малко. След като ги отвиеш кранчето е закачено с механизма, който отваря и затваря, но като си земеш такова преди да направиш тази манипулация ще видиш за какво говоря.
            След това по обратния път, като вече не тече антифриз от никаде.

            П.П. задължително на студена кола, поне да е под 40 градуса.
            Има нещо вярно.На тс не се маха таблото,вади се малко зор от сраната на шофера самото радиаторче.
            Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
            Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

            Comment


            • #7
              Благодаря много, ще се заема тези дни с гадината.
              Алфа Ромео 145 1,8 TS

              Comment


              • #8
                а при боксерите как се демонтира въпросното кранче и въобще как се сменя самото радиаторче, защото и аз имам същия проблем?? В краката на пасажера е локва.
                Last edited by durango84; d.m.y г., 16:57.

                Comment


                • #9
                  има значение, дали е с климатик или автоматичен климатик

                  ако е с климатик в ланча форума има тема с картиники
                  ако е с автоматичен климатик търси в фиат форума за смяна при браво/а мареа

                  Comment


                  • #10
                    Виж това...
                    Attached Files

                    Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                    Comment


                    • #11
                      А има ли вариант да се разбере дали е от кранчето или от радиаторчето без да се сваля цялото табло някакъв признак...
                      Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от JORDANGT Покажи съобщение
                        Виж това...
                        Това съм го правил по указанията - филма е голям, не бих се хванал пак.
                        Arena Coast Customs

                        Comment


                        • #13
                          снимките за свалянето на таблото много ми помогнаха. На моя боксер обаче радиаторчето е от лявата страна и свалянето ми изглежда мисията невъзможна, освен ако не демонтирам абсолютно всичко. Ако някой знае по лесен начин за свалянето на въпросния радиатор да помага че полудях вече.

                          Comment


                          • #14
                            Стара тема ,но актуална за съжаление.Благодаря на колегата JORDANGT и се моля да не минавам по този път.Имам антифриз в пасажерските крака има и малка загуба от казанчето.Мога ли без да минавам целият този процес да разбера дали е кранче или радиатор?И ако е кранчето защо тече от дясно след като се намира отляво? Колко време мога да откарам така ако не пускам топлото в момента не мога да я спра а и времето ми е кът поне до неделя.

                            Romeo 146 1,4 97г.

                            Comment


                            • #15
                              От дясно е радиаторчето,и е голям филм.С едни тръбички които влизат в него и ако не се центроват пък после от тях протича.
                              146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                              Comment

                              Working...
                              X